Zadzwoń

Nowości

Czat

loading

Serwis

Serwisujemy i naprawiamy drony DJI

Uszkodziłeś swojego drona? Nie przejmuj się, pomożemy!

Jako pasjonaci dronów specjalizujemy się również w serwisie dronów marki DJI. Nasze wieloletnie doświadczenie w serwisie pozwala zapewnić naszym klientom kompleksowe usługi w zakresie serwisu dronów DJI.

W naszym serwisie znajdziesz specjalistów technicznych marki DJI, którzy naprawią Twój sprzęt. Jeżeli masz problem techniczny, napisz do nas, a przyłożymy wszelkich starań, aby rozwiązać Twój problem.

Serwis Gwarancyjny

1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego.

W formularzu powinny znaleźć się:

  • przedmiot, producent i model urządzenia reklamowanego
  • zawartość zestawu z numerami seryjnymi (jeżeli są)
  • określenie stanu (uszkodzony/nieuszkodzony). Jeżeli urządzenie jest uszkodzone mechanicznie, opisz rodzaj uszkodzeń.
  • określ sposób odbioru urządzenia z naszego serwisu (odbiór osobisty lub wysyłka na wskazany adres)
  • szczegółowo opisz problem urządzenia
  • wypełnij swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, nr. Telefonu oraz adres e-mail).

2. Prześlij nam maila z  wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego

Prześlij nam wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego na adres email naszego serwisu (serwis@kupdrona.pl). Nasz serwis zweryfikuje wszystkie dane i przydzieli Twojemu zgłoszeniu unikatowy numer naprawy. Ten numer należy wpisać w formularzu zgłoszenia reklamacyjnego.

3. Spakuj wszystko i wyślij

Wydrukuj gotowy formularz i dołącz do niego kopię dowodu zakupu w naszym sklepie. Teraz wystarczy wysłać urządzenie z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres naszego serwisu. Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć wszystkie elementy zestawu!

4. Bądź cierpliwy, resztę zrobimy za Ciebie

Po odbiorze sprzętu w naszym serwisie otrzymasz informację drogą mailową. Nasz serwis potwierdzi zawartość zestawu, który od Ciebie odebrał.

Teraz wystarczy czekać na realizację gwarancji. Będziesz na bierząco informowany odnośnie postępów Twojej naprawy drogą mailową. Bądź cierpliwy, gwarancja jest realizowana przez serwis producenta.

Serwis Pogwarancyjny

1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego.

W formularzu powinny znaleźć się:

  • przedmiot, producent i model urządzenia reklamowanego
  • zawartość zestawu z numerami seryjnymi (jeżeli są)
  • określenie stanu (uszkodzony/nieuszkodzony). Jeżeli urządzenie jest uszkodzone mechanicznie, opisz rodzaj uszkodzeń.
  • określ sposób odbioru urządzenia z naszego serwisu (odbiór osobisty lub wysyłka na wskazany adres)
  • szczegółowo opisz problem urządzenia
  • wypełnij swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, nr. Telefonu oraz adres e-mail).

2. Prześlij nam e-mail z  wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego

Prześlij nam wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego na adres email naszego serwisu (serwis@kupdrona.pl). Nasz serwis zweryfikuje wszystkie dane i przydzieli Twojemu zgłoszeniu unikatowy numer naprawy. Ten numer należy wpisać w formularzu zgłoszenia reklamacyjnego.

3. Spakuj wszystko i wyślij

Wydrukuj gotowy formularz i dołącz do niego kopię dowodu zakupu w naszym sklepie. Teraz wystarczy wysłać urządzenie z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres naszego serwisu. Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć wszystkie elementy zestawu!

4. Bądź cierpliwy, resztę zrobimy za Ciebie

Po odbiorze sprzętu w naszym serwisie otrzymasz informację drogą mailową. Nasz serwis potwierdzi zawartość zestawu, który od Ciebie odebrał.

Dalsze informacje odnośnie Twojej naprawy otrzymasz drogą mailową po diagnozie sprzętu. Diagnoza Twojego sprzętu w naszym serwisie jest zawsze bezpłatna!

Wypełnij nasz formularz zgłoszenia awarii.

Nasi eksperci odezwą się do Ciebie w przeciągu 24h!